Sunday, December 25, 2011

Just Married: Ziera & Sir Amin

Posted by Hidayah Deiya Aledruce at 7:22 PM
Assalamualaikum..

Sekarang ni da akhir tahun.Sekolah tengah cuti lagi. Ramai orang kahwin.Saya pun suka pergi orang kahwin ni.Tahukah anda kenduri kahwin pun salah satu tempat yang sesuai untuk cari pasangan?Haha!Sumpah tak tipu!Pernah terbaca pasal ni dalam majalah Remaja edisi berapa da tak ingat.Hihi!

Anyway, kawan saya merangkap classmate saya da yang nama Siti Nurul Aziera da kahwin.Tak sangka saya beberapa bulan je lepas habis belajar dia akan jadi suri hati Sir Amin.Kalau anda pernah baca entry2 saya yang lama2 masa saya belajar lagi mesti perasan saya ada sebut nama Sir Amin.He is our lecturer.

Paling best, dapat jumpa budak2 class dulu dan ramai jugak junior2 LLB datang.Best sangat rasa sebab macam 'FUHA' sangat.FUHA is Fakulti Undang-undang dan Hubungan Antarabangsa.Betul la kata orang bila da habis belajar ni kan rindu sangat dengan zaman belajar dulu.Untuk adik2 yang tengah belajar tu, dengar la cakap akak ni. Hargailah masa belajar ni dengan sebaik-baiknya. Nanti da habis belajar, tahu la macam mana.

All my 3 BFF pun datang!Yeay!!!!

Tapi dia orang da balik da. Kakdya miss you all so much!Sedih tau masa hantar dia orang balik naik bus. Harap nanti kita boleh jumpa dan beraktiviti lagi nanti.Kakdya tak sabar untuk waktu itu =)

Thanks Ziera & Sir sebab sangat menghargai kedatangan kami semua. Pengantin layan tetamu dengan sangat baik sampai teringat2 lagi ni yang Ziera lagi sibuk layan kawan2 dari ambil gambar. 






Ziera & Sir Amin, selamat pengantin baru ye. Semoga kalian berbahagia dunia dan akhirat. Have lotsa kids okay!Hihi!



p/s: kamu, nak kahwin jugak!cepat la datang cari saya :(


yours truly,
dyawithluv


3 comments:

Anonymous said...

kakdya.. x puas la jumpe aritu..thnks byk2 tau sbb provide penginapan & transport yg sgt selesa! luv u~

Siti Nurul Aziera said...

kalu nak kawen nnti, sila roger ok.. n i will b there.. :)

Hidayah Deiya Aledruce on January 1, 2012 at 12:56 AM said...

@tia:kakdya pun sama!nak jumpa lagi!pleasure is mine tia =)..

@ziera:of course i will! =)

Post a Comment

 

Secrets of Life Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez