Saturday, June 11, 2011

Kali pertama ditolak

Posted by Hidayah Deiya Aledruce at 2:26 AM
Sedih la tajuk entry kali ni.Tapi tu la hakikat hidup.Tak selalunye indah.Sob..sob..sob..

Seperti yang pernah saya katakan (atau sebenarnya tulis??) saya sedang mencari kerja.Standard la kan cari keje kat Jobstreet. Kerja memang banyak.Orang yang apply pun lagi la banyak bilangannya. Ada la keje2 yang saya apply berdasarkan kepada kelulusan yang ada. Setakat ni baru ada satu yang memberi jawapan setulus ikhlas mungkin iaitu salah satu company yang agak glemer kat Malaysia ni.Kan kalau chambering kan best.*sigh*

Ko sedih kena reject?Eh mesti la.Ada pulak tak sedih!Tapi ni baru yang pertama.Banyak lagi ada.Rezeki Allah yang tentukan.Mungkin dekat situ bukan yang terbaik so redha je la.



Ermm sebab agak sedih ni sampai di sini lah sahaja pertemuan kita hari ni.Len kali kite cerita2 lagi.Take care!

yours truly,
dyawithluv

0 comments:

Post a Comment

 

Secrets of Life Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez