Sunday, May 22, 2011

Beast ada lagu baru!

Posted by Hidayah Deiya Aledruce at 11:12 PM
Kesian giler aku tengok blog ni. Hari tu beria-ria konon nak update selalu tapi maaf la blog saya sibuk la pulak. Abang saya nak pindah rumah baru so saya sibuk mengikut die ke hulu ke bando beli barang nak masuk rumah baru.Sonoknye!

Lama kan budak2 u cuti sampai bulan 9..Aigoo..Kalau keje boleh kaya gak la. Saya?Secara tak rasmi saya jobless.Tapi result exam baru ni tak kuar lagi so secara rasmi masih pelajar yang bercuti. So ape aktiviti korang kat rumah time2 cuti ni?Bina badan dan membuta tak yah cakap la.Memang dengan jayanya!

Setiap hari keje saya mendownload. Dengan kelajuan yang berapa nak hebat ni memang amik masa gak la nak abiskan donwnload satu episod je pun tapi sebab usaha tangga kejayaan dan sabar sebahagian dari iman saya telah berjaya buat koleksi variety show yang klako2. Best gak kan kalau kat Malaysia ni ada rancangan2 yang macam kat Korea tu.Asik tergelak2 je. Tapi kat Malaysia ni banyak rancangan bincang2.Tak abis2 nak bincang maybe sebab banyak isu berbangkit kan. Bagus la akademik la katakan.
Seperti kata anak sedara saya, "Korea, korea, "sekarang saya suke ini!
Nama grup ni Beast. Ermm cam beauty and the beast.Hihi!

Secara spesifik saya suke die!


Skodeng die main bola jom.Cam masa sekolah2 dulu skodeng budak laki main bola petang2 kat hostel.Hihi!

Bukankah laki main bola itu nampak tough?Hihi!

Ekceli Beast baru buat comeback.Ada lagu baru.Best gak.Contohnye ni.


Best kan?Dengar kata Doojoon yang saya suka tu, yang nyanyi mula2 tu salah nyanyi.Entah la kite ni tak berapa nak paham korea so dengar je la..


yours truly,
dyawithluv

0 comments:

Post a Comment

 

Secrets of Life Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez