Wednesday, February 2, 2011

Saya mahu lebih!

Posted by Hidayah Deiya Aledruce at 1:23 AM
Selamat malam..
Hehe..Apakes start-start je terus cakap selamat malam kan?Macam nak abis berita je kan. Saje je.You all boring tak cuti?Tahukah anda bahawasanya saya adalah orang yang paling sayang dan sukakan cuti?

Bila nak dekat cuti je sume orang pun bergembira.Tak terkecuali la saya ni. Tapi bila da lelame kat umah, mesti ramai cakap diorang dah tak tau nak wat apa dah kat umah.Bosang la tu.Saya pulak makin dekat nak abis cuti makin sedih.Sebab?Saya suka duk umah.Saya suka bersenang lenang.Tapi bila lelame duk umah ni mula la otak tak berapa nak jalan.Tak berfikir.Kurang cket guna otak.Tapi pape pun, saya tak kira, saya suka cuti!

Walau pun sekarang kita tengah cakap pasal cuti, saya nak tepek gambar minggu ketiga pengkuliahan (ada ke?belasah je la labu).Sebelum kita start balik kelas minggu depan kita amik mood kat umah pakcik mamud  dengan gambar-gambar minggu sebelum cuti.





dramatik sikit dari tepi..kiki


yours truly,
dyawithluv

4 comments:

ovum dan sperma on February 2, 2011 at 4:30 PM said...

ak dah pulang..hahahahah~

Hidayah Deiya Aledruce on February 2, 2011 at 4:37 PM said...

awalnye?bgs la..haha!

PendekarPetai on February 3, 2011 at 1:19 AM said...

aku bercuti kat kampus!! adoii.... huhu

Hidayah Deiya Aledruce on February 3, 2011 at 2:55 AM said...

la nape xbalik umah?sedih tu cuti2 duk campus..

Post a Comment

 

Secrets of Life Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez