Tuesday, December 7, 2010

Selamat tahun baru Hijrah

Posted by Hidayah Deiya Aledruce at 12:09 AM




Salam..

Mula-mula sekali nak ucap selamat menyambut tahun baru hijrah kepada semua umat Islam. Semoga tahun baru ini lebih baik dari tahun lepas. Kalau ada azam-azam yang belum tercapai atau tak nampak harapan nak tercapai tu, boleh la perbaharui azam tu.Kot la boleh laksanakan dalam tahun baru hijrah ni. Tak kata kat orang lain la, kata kat diri sendiri ni. Asal datang je tahun baru, beria dengan azam. Itu la ini la nak itu la nak ini la. Kalau berjaya tu memang tahniah tabik spring la tapi yang tak berjaya tu mungkin da usaha tapi tak ada rezeki lagi. Sabo yee..

Sebelum mengarut dengan lebih panjang, saya dengan berbesar hati nak mengucapkan mekasih la kepada yang sudi menjenguk blog saya dan meninggalkan jejak anda di sini. Rasa cam di hargai sangat. Pastu say thanks kat BlogLarian juga sebab dari situ baru orang tahu kewujudan blog yang tak seberapa ni di alam fana ini. Mekasih sebab sudi jadi follower..Kamsahamnida =)

Last but not least, semoga dengan kedatangan tahun baru ni, kita semua akan diberkati, dirahmati dan di bawah lindungan-Nya selalu =)

yours truly,
dyawithluv




4 comments:

Anonymous said...

salam maal hijrah!

Hidayah Deiya Aledruce on December 7, 2010 at 8:09 PM said...

kamu juga!

ardinihumaira on December 8, 2010 at 8:36 AM said...

salam maal hijrah
;)

Hidayah Deiya Aledruce on December 8, 2010 at 11:41 AM said...

kamu juga!=)

Post a Comment

 

Secrets of Life Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez