Monday, December 6, 2010

BlogLarian:Serius Aku Joined!

Posted by Hidayah Deiya Aledruce at 3:11 AM
Saya tak pernah terfikir saya akan buat benda ni sebab berblog suka-suka je. Tetibe hari ni rasa macam tertarik pulak dengan BlogLarian ni. Selama ni berblogwalking saja-saja suka-suka. Nape tetibe siyes semacam ni?Tolong la!


Saya suka berblogwalking kerana saya saya suka membaca apa yang orang lain fikir dan nak tahu ada tak orang yang sama macam saya.

Kamu bertiga, Kakdya tag kamu tau!

  1. miss syahidah
  2. miss ziera
  3. miss ain lunnia

Uolls join la sama. Dalam termalu-malu aku nih!

yours truly,
dyawithluv

2 comments:

Unknown on December 6, 2010 at 11:15 AM said...

Assalam. Terima kasih sudi join BlogLarian, Boleh cek blog anda di senarai ke 22

Hidayah Deiya Aledruce on December 6, 2010 at 3:00 PM said...

wslm..sesame dan mekasih kembali =)

Post a Comment

 

Secrets of Life Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez