Tuesday, December 21, 2010

Pertama kali

Posted by Hidayah Deiya Aledruce at 12:56 AM
Ida telah mentag saya untuk jawab beberapa soalan cepu mas perak segala.First time nak jawab. Berdebo cam nak jawab exam. Haha.Takde la dusta semata-mata. Jawab soalan dengan gembira, tenang dan tiada paksaaan.

  • Apa benda paling penting dalam hidup anda?
pakaian. sebab malu la kalau tak pakai baju!

  • Benda terakhir korang beli pakai duit sendiri?
stok makan-makanan berupa megi dan air mineral waktu kat hostel.


  • Di mana tempat perkahwinan dan apa tema perkahwinan korang?
rumah abah la.tema kalau warna hijau, konsep pulak dalam taman.hehe.sila kumpol duit dari sekarang!

  • Adakah anda sedang bercinta sekarang?
tidak.

  • Berapa lama korang akan menyintai pasangan korang?
sepanjang hayat, insyaallah =)

  • Novel/buku/majalah terakhir yang korang beli?
Galaxie muka depan selena gomez.kenapa beli pun tak tau.bukan minat pun dengan budak tu.

  • Antara mak ayah korang, yang mana korang lebih mesra?
mak of course!

  • Namakan orang yang korang betul-betul nak jumpa dalam hidup korang?
Rasulullah (peace be upon him).

  • Adakah korang basuh baju korang sendiri?
mesti la.longgok2 masuk dalam mesin.hihi.

  • Di manakah tempat yang korang betul-betul nak pergi?
sekarang nak sangat pergi Korea.tapi takut gak kena serang dengan NK nati.huhu!

  • Pilih salah satu, peluk atau cium?
erkkk cium..hihi.

  • Beritahu 3 benda tentang orang yang tag anda.
nama dia ida, dia orang perak dan dia banyak duit.ahha!

  • Lagu yang korang suka dan selalu dengar.
lagu2 ni berubah ikut musim. sekarang lagu2 ss501 love like this, love ya & u r man.

  • Blogger yang dipertanggungjawabkan untuk jawab tag ini?
tiada!

Boleh tak kalau saya tak mau tag sapa2?Bolehkan?Hihi!

yours truly,
dyawithluv

4 comments:

Syahidah Mohammad on December 21, 2010 at 10:57 AM said...

Kdya..byk duit?what's that??!!hahaha

ala..pe kte kdya tag bloggers kt bloglarian tu.mrpatkn ukhwah..eceh..=P

Hidayah Deiya Aledruce on December 21, 2010 at 1:53 PM said...

yela ida kan suke air..kaklong kate org suke air murah rezeki.murah rezeki byk duit.hihi..nak tag tp tkt diorang xsuke..hihi..nk tag ida pulak ida yg tag kakdya..hihi..

THE OTHER SIDE OF ME~ on December 22, 2010 at 7:19 PM said...

longgok2, masuk mesin.. yes i like :-)

Hidayah Deiya Aledruce on December 23, 2010 at 3:44 AM said...

haha..jujur owk..

Post a Comment

 

Secrets of Life Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez