Friday, November 5, 2010

tak tau nak buat tajuk ape @_@

Posted by Hidayah Deiya Aledruce at 6:23 PM

hujan turun mencurah-curah. memang banyak la rahmatnya. sana sini da start banjir. insan-insan yang kena study kononnya padahal asyik berbungkus dalam selimut pulak makin seronok beroperasi taik mata.haha!itu la ceritanya kalau exam di hujung tahun. mujur gak la sem ni tak duduk hostel yang dulu tu. kalau tak memang pergi exam harung air la. dugaan~~~sabo je la..

anyway, remember this?
saya da dapat da buku ni.yihaa!!last week keluar gi bandar dengan adik then pergi kedai buku.nampak novel ni.terus ambil dan bayar.it's mine!hehe..

memang tak menyesal nak sangat novel ni sebab cerita dia menghiburkan. lain sikit la.syokk!!hehe..

oh!satu lagi..ingatkan saya untuk berdiet sebab saya memang sah gemuk sebab baju kurung moden saya yang baru siap mengikut ukuran badan yang lama tak muat!rasa nak jerit!haip!!tak sopan..sila bersabar dan sila jaga makan!melantak macam tak ingat dunia memang la berat naik.miss world pun jadi gemuk kalau cam tu.haha!

ingatkan saya untuk berdiet ye!

yours truly,
dyawithluv

0 comments:

Post a Comment

 

Secrets of Life Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez