Thursday, November 11, 2010

Cantik lagi tersusun

Posted by Hidayah Deiya Aledruce at 6:30 PM
Minggu ni adalah minggu belajar yang ke 2 tapi satu apa pun tak baca lagi.Tadi da sentuh nota Jurisprudence. Pilih mana-mana yang berkenan di hati nak bawak masuk exam. Maksud saya yang saya rasa saya nak jawab adalah lebih tepat. Buat perkiraan segala. Untung rugi jawab topik tu topik ni akhirnya nekad nak jawab beberapa topik.Sudahnya nota tersusun cantik lagi kemas kat atas meja study ni. Di atasnya ada pencil case dan spek saya. Tak terusik dari tadi.Ya Allah sape la yang pemalas tahap dewa ni?!




Dalam masa yang sama, saya berharap exam ni cepat-cepat habis. Saya da tak sabar nak bercuti semester dengan tenang tanpa perlu fikir exam ke assignment ke ape ke. Oh yang pentingnya, cuti kali ni saya ada misi.hehe!

Misi kali ni adalah lebih akademik dan berfaedah dari misi cuti semester lepas. Da la misi tu tak tercapai pastu rasa cam rugi je ada misi cam tu sebab cam hampas!Menyampah!Ok cukup2 Puan Juri..

Doakan semoga misi saya tercapai!Oh sebelum itu doakan kejayaan dan kebolehan jawapan dalam final exam semester ni =)

yours truly,
dyawithluv

0 comments:

Post a Comment

 

Secrets of Life Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez