Friday, September 3, 2010

sesi mencuba kurang menjadi..

Posted by Hidayah Deiya Aledruce at 2:34 AM
tiap kali nak raya mesti semua orang pun sebok nak wat baju raya kan?baju raya anda sume da siap?saya da..tapi ada lagi sepasang yang belum..tu pun xtau la sempat ke tak siap sebab kaklong saya yg menjadi tailor kehormat saya tgh jahit baju tema family kitaorg dan ada lagi 3 pasang bau anak2 sedara yg triple A; amirah, afiqah n alia tak siap..td da try2 yg saya punye..kakla pun try yg die punye..saya rasa baju tu sgt kemas ble dipakai..pastu kaklong suh try yg die punye plak sebab die nak tengok senget ke tak..baju tu besar..lengan labuh..kaklong tak la gemuk..kurus je..tapi dia memang suke pakai baju besar (no wonder die suke wat baju kebaya sy besar2 sume..adehh)..kakla pas try die punye ckp cam ada tak selesa cket dengan baju die..lepas kaklong cek2 rupenye2 dah tersalah try..sy dah pakai adik punye dan kak la da pakai yg kaklong punye!!so yg sy try td adalah kakla punye..adoyai..patut la rs cam pelik je..pkai baju org lain rupenye..tapi lepas tu tade lagi sesi try2 walau pun bukan try yg sendiri punye..pakai je la hari raye nati..moga2 ok je..hehe..

pasni sesi beli tudung plak..nak beli tudung yang bleh pakai gi kelas sama..so tak membazir..berbaloi lagi..kenape?sebab beli tahun ni bleh pakai utk beberapa tahun akan datang la hendaknye ye..huhu..

sekian..

yours truly,
dyawithluv

0 comments:

Post a Comment

 

Secrets of Life Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez