Saturday, July 10, 2010

k.e.b.a.y.a =)

Posted by Hidayah Deiya Aledruce at 3:07 AM
jam sudah menunujukkan pukul 3.06 minit pagi..saya masih belum tido..padahal esok nak bangun pagi nih..ok pagi..tapi tatau la pagi tu pukul bape..ok2 tak leh lambat sebab esok nak g daftar hostel pastu nk kemas2 sikit bagi setel dalam bilik pastu nak gerak g umah kak ted..huhu!!kakted berdebo ke tak eh?hihi..esok nak jadi tunangan org da die..kalau saya ni wajib bedebo..tu blom nak kawin tu..kalau nak kawin cam mane la..hihi..owh jauh plak melalut..mata da agak mengantuk ni sebenarnye..ok2 baik pasni tido..perasaan nak balik u kali ni lain dari yg sebelum2 ni..besenye Tuhan saje yg tau betapa malasnya saya nak pack brg dan melangkah pulang ke sarang..erkk mksd saya hostel tu la..tapi kali ni rasa cam bese je..takde la rasa cam taknak balik..positif2..semoga sem baru di final year ni akan bermula dengan baik..insyaallah..



semlm saya g umah mak sedara saya..saya panggil makcik saya ni umi..tak sangka plak
bile g umah makcik saya die offer baju2 die waktu die keje dlu..dan semua baju tu adalah baju kebaya ye kawan2..aduh2..no wonder la org ofis die panggil die ratu kebaya seyyhh..haha!!tak sangka la plak makcik saya nih..caya la umi..saya pun tade glamer cam makcik saya ok..gi kelas pun selekeh je..owhh maknanya saya tak boleh selekeh lagi pasni bile ke kelas..kalau la umi
tengok saya cam ne kalau nak g kelas ada jgk tu die grooming kan..haha!!ada sepasang baju tu kan sgt cantik..warna pink sgt lembut..bersulam bunga pink dan hijau..berkain batik..kain bajunye sangat lembut..ala2 kain baju tido gitu..aww!!haha!!mmg cun abiss la..tgh pikir ni mane nak gi eh kalau pakai baju tu..hihi..think harder..haha..baju tu comel..rugi sgt kalau tak pakai..ermm..waktu try baju tu umi ckp.."errmmm cantiknye... umi dlu"..errkk ok baik..haha..ingatkan nak cakap saya yang cantik pakai baju tu..haha!!



bile saya balik rumah saya telah mencuba 12 pasang baju kebaya semuanya bersulam..huhu!!sedozen saya angkut baju2 makcik saya ye..tu pun ada lg beberapa pasang yang saya tolak masa umi bagi..perghh padan la org panggil umi ratu kebaya..mmg sume baju kejenye baju kebaya..huhu!!kalah ni anak2 dara sekarang..iya termasuk saya ye..mekasih banyak umi..semoga umi diberi kesihatan yang baik, dimurahkan rezeki dan dilindungi Allah selalu =)



selain itu, ada berita gembira..sepupu lelaki yg sebaya saya akan bergelar bapa tak lame lagi..tahniah2!!seronok kan..hihi..tapi yang lawaknye usia baby dalam perut da msk 23 minggu @ 5 bulan setengah baru tahu..lagi 3 bln kot nak bersalin..alhamdulillah baby sihat..safe and sound in her mom's tummy..kate wife sepupu saya tu baby tu da ada dari bulan 2 lagi..huhu!!lamekan..tapi baru tahu sbb xde tanda2 pun..cuma lately cam ada rasa something moving inside..huhu!!cam ne tu ye??hihi..pape pun semoga nati anak itu lahir sihat walafiat dan semoga jadi anak yg soleh..insyaallah =)

ok baik la..da ngantuk..esk balik u..hihi..till next update..

yours truly,
dyawithluv

0 comments:

Post a Comment

 

Secrets of Life Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez