Tuesday, August 30, 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2011

Posted by Hidayah Deiya Aledruce at 1:26 AM
Assalamualaikum..
Huhu lame gilr tak update blog nih.Banyak sangat kekangan.Itu la ini la sampai takde masa nak on laptop pun.Sebenarnye charger bateri laptop tertinggal kat rumah kat KL tu yang takleh nak tembus internet sebenarnya.Hihi!

Ramadhan da pun tinggalkan kita. Habis sudah bulan yang menjanjikan pahala yang tak terhitung untuk kita.Sedih jugak rasa tapi dalam masa sama gembira jugak sebab nak raya.Asal nak raya je memang macam ni.Sentimental kasi lebih.Semoga setiap amal ibadat kita sepanjang bulan Ramadhan kali ni diterima Allah dan mari la kita sama-sama doa agar kita bertemu lagi dengan Ramadhan yang akan datang.

Raya tahun ni saya rajin dari biasa send mesej2 raye dekat kawan2.Mungkin disebabkan faktor seperti tade keje nak cari keje tu yang jadi terlebih rajin tu.Tapi yang peliknye tak ramai pulak yang membalas. Siap ada tanye sape lagi.Tak ke sentap?Selame ni mesej sakan ala2 GF dengan BF, pastu beberapa bulan tak contact, sekali  mesej raya boleh pulak dia tanye sape.Adeh sentap babe!Tu yang menjadikan saya wonder adakah saya yang tak peka dengan perubahan kawan2 atau dia orang da lupa kat saya.Terkeciwe ok.Tapi tak pe la nati jupe kasi sound sikit.Hihi!Tengok bulan Ramadhan baru bape jam berlalu aku da pikir nak wat jahat.Taubat2!

Disebabkan oleh endless preparation untuk raya kat rumah ni malam ni, entry ni terpaksa la terbantut di sini saja. Tapi pape pun, sebelum kita sambung keje2 kita yang berlambak ni, molek la kita bermaaf-maafan dulu ye. Selamat hari raya aidilfitri. Maaf zahir&batin. Mana2 yang tersilap taip ke salah faham ke harap dimaafkan ye.

yours truly,
dyawithluv

p/s: for my dear future husband yang sampai hari ni takde usaha lagi nak datang cari saya, selamat hari raya aidilfitri. Esok bangun awal  semayang subuh pastu gi semayang raya.Balik minta maaf dan ampun dengan mak ayah.Jangan lupe gi ziarah kubur mereka2 yang da pegi.Makan jangan banyak2. Duit raya jangan lupa hulur2 la kat bebudak yang datang raya kat rumah.Jalan2 raya tu jangan nak merempit or drift je.Take care!

2 comments:

Izzati Redzuan on August 30, 2011 at 2:56 PM said...

wah, ade pesanan utk future abg ipar sy nmpknye...hehehe...k.dya dpt kn msg sy?hehe...sori lmbt sket reply sbb bz sket wt keje...kui2...
maaf zahir batin ye k.dya...halalkan semua yg dh k.dya beri kt sy...take care=)

Hidayah Deiya Aledruce on August 31, 2011 at 7:03 PM said...

hihi..saje je ton..kot2 la die yg berkenaan dtg sini dan bace..bagi pesanan penaja sket.dpt ton..takpe ldya paham..time camni mmg la.bz amat ye..kt umah kdya ni pn sm gk..kdya pn cm tu gk..klu kdya byk mkn makanan awk halalkan ye..maklum la sebab makanan org punye lagi best rasanya..hihi..

Post a Comment

 

Secrets of Life Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez