Wednesday, March 30, 2011

Kawan saya telah di ambil!

Posted by Hidayah Deiya Aledruce at 10:11 AM
Aigoo..Lame giler tak update.Padahal banyak benda nak cerita.Banyak sangat benda yang da berlaku dalam masa tak berupdate blog ni. Nak buat list?Rasa tak muat space kat sini.Hehe.Exeggerate!

Untuk masa yang sikit je lagi tinggal untuk abis belajar ni, banyak pulak benda2 yang nak kena buat. Satu, of course la keje2 berkaitan pelajaran, dua keje2 yang berkitan dengan recognition program kita orang.Next week MQA nak datang buat assessment fakulti. Sume student dengan lecturer is giving their best for the sake of recognition. Memang bertuah orang2 yang masuk law school yang da establish dan junior2 yang bakal masuk lepas dapat recognition.

Ok jugak la at least rasa macam memberi sesuatu untuk universiti dan diri sendiri.Diri sendiri?Ye la kalau tak dapat recognition maka berkecai la harapan dan cita-cita nak jadi lawyer. Tak tau la tahun bila akan dapat chambering tapi sume orang pun tengah berusaha untuk itu tak kira la student ke lecturer ke.

Enough of MQA and recognition. Kita cakap pasal tunang, nikah dan kawin pulak.Takdela baru tunang.Tak sampai level nikah dan kawin lagi.Again, one of my best friend akan jadi MRS tak lame lagi. Couple of weeks ago, die punye engagement ceremony.

Majlis start petang dengan khatam Al-Quran.Hujan memang tak celik mata la.Katanya effect tsunami kat Jepun tu. Kawan saya ni adalah kawan yang menemani saya ke mana saje saya pergi sepanjang 14 tahun sejak dari sekolah rendah ke sekolah menengah , jejak kaki masuk Kusza buat diploma dan sambung lagi degree kat UDM tapi nati grad sebagai graduan Unisza.Kelas sama lak tu dari dip sampai degree sebabnya kelas law ada satu kelas je setiap batch. Siap jadi roommate lagi masa sem 3&4.

Finally she was halfly taken on 12 Mac 2011.

us
us lagi
bride to be
yours truly,
dyawithluv

0 comments:

Post a Comment

 

Secrets of Life Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez