Saturday, March 5, 2011

Dress,We Got Married dan Rindu Di Awan Biru

Posted by Hidayah Deiya Aledruce at 6:14 PM
Selamat petang sabtu semua..Indahnya petang kat rumah.Takde la kena cahaya mata hari kat atas muka ni.Kalau kat hostel tu bilik saya mengadap matahari petang dan Tuhan je tau betapa panas dan berhabanya dalam bilik.Kalau ada aircond kan best.Hihi.

Sepatutnya 18/3/2011 ni ada annual dinner untuk my faculty.Lebih tepat untuk meraikan student final year seperti saya.Tak sabar rasa nak dinner.Nak pakai baju baru yang voguedavast dan gojes.Haha!Memang dari tahun lepas lagi da aim nak pakai dress.Tapi masalahnya, sume dress yang saya berkenan tu warna hitam dan kelabu.Entah la padahal warna tema kelas saya purple.Selama ni kalau nak beli pape mesti beli yang purple.Bila tengok baju2 pegi kelas pun majoriti warna purple.Camne?Disebabkan itu sampai sekarang saya tak beli lagi baju dinner.Dah banyak da tengok tapi tak terbeli la pulak.

Nak yang macam mana?Mari kita google!



Canggih tak?Kalau beli yang ala2 macam ni kena la pakai inner. Kalau tak cari nahas namanya.Semalam saya cakap2 dengan kaklong saya pasal baju dinner yang saya tengok dan saya rasa nak beli.Kaklong kata dulu tak banyak sangat pilihan baju.Tapi sekarang ni sesiapa je boleh pakai apa2 je.Even kalau bertudung pun boleh pakai yang macam2 fesyen sebab sekarang ada inner.Thanx to pereka cipta inner.

So nak yang macam mana?Yang pasti tak la secanggih gambar2 di atas.Yang simple2 cukup..Kang over pulak.

Anyway, pernah tengok We Got Married?Best jugak kelakar dan cute.Rancangan realiti.This couple bukan bercinta pun just belakon dalam show ni je.Tapi saya suka couple yang ni sebab saya suka CN Blue.Ni dia:


Saya tak la minat SeoHyun Girl's Generation ni sebab saya minat grup lelaki jek..Hikhikhik!CN Blue saya suka la tapi tak minat sangat YongHwa.Saya lebih suka JongHyun.Cam mane muka JongHyun?Mari kita tengok!

bukankah cute?hihi!
Satu tak cukup nak dua!

muka cam serba salah nak senyum..haha!
Selain itu, saya nak recommend baca la novel ni.Best gak.Saya baca tak sampai separuh lagi tapi ada hati nak recommend kat orang.

Saya beli buku ni bukan kerana jalan cerita dia.Tak baca lagi mana lah nak tau kan.Setakat baca sinopsis tu tau sikit2 je.Tengok cover buku ni cam bese je kan.Tapi kapal terbang dua bijik dan awan tu yang buat saya rasa nak baca.Hihi.Seperti jugak cerita Awan Dania, saya bukanlah peminat setia cerita tu tapi kalau ada saya akan tengok sebab die dekat dengan pilot.Obvious kan?Hihi!

Setakat itu saja taklimat kita petang ni.Nati kita jumpa lagi di lain masa =).

yours truly,
dyawithluv

3 comments:

HanaHideaki on March 7, 2011 at 5:59 PM said...

novel rindu di awan biru xbest sgt la awk...
sbb cite poligami..kesian kat girl tu kna tipu...
hukhukhuk

nona hidayah on March 8, 2011 at 12:33 PM said...

wewiiiitttt (=
hai, assalamualaikum. sy pon dah jatuh cinta dgn we got married. hahahaha..siap google segala pasal diaorg. pastu siap cari kat tenet, pasal belog2 malay yg ade kait mengait dgn we got married. konon2 nk berkongsi kesukaan.hihihi..dulu sy suka tgk psgn youngseo. tp baru2 nie lps tgk khuntoria couple jatuh cinta kat diaorg plk. hihihi
nickhun sgt comellllll :)

pjg la plk komen. terima kasih (=

Hidayah Deiya Aledruce on March 9, 2011 at 11:17 AM said...

anna:ak rs ske plok weh..haha!leni sejok2 nk msk usia jubli perak ni wehi plok cite gni..hihi..
nona:oo..skr sgt couple ni sbb character diorg match la.seohyun cm malu2 pastu yonghwa cm respek je die..hihi..comel..

Post a Comment

 

Secrets of Life Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez