Friday, February 11, 2011

Lepas sorang, sorang..Saya macam mana?

Posted by Hidayah Deiya Aledruce at 1:02 AM
Last week waktu Tahun baru cina ramai gak kan amik kesempatan nak kawin la bertunang la.Seronok kan?Hehe..

Masa kecik (again?) dulu saya ada sorang kawan yang duk dekat je dengan umah saya.Kita orang sebaya dan saya memang takde kawan lain selain dia.Sebabnya kat kawasan rumah ni tak ramai kanak-kanak riang macam kita orang.Kalau ada pun diorang duk jauh sikit dari rumah kita orang ni.

My childhood friend ni pendiam je orangnya.Tak macam saya ye.Masa kecik dulu memang mulut tak reti nak diam.Banyak cakap.Berbeza kita orang ni tapi kita orang rapat la.As time goes, kita masuk sekolah menengah yang sama tapi masa form 2 dia tukar sekolah lain.Sejak tu kita dah tak rapat sangat.Lepas je abis SPM masing-masing bawak diri haluan masing-masing.Dia ke Uitm dan saya ke Kusza.Pas abis diploma saya sambung belajar dan dia kerja.Jarang-jarang jupe.Last jupe dia kat pasar malam.Boleh pulak cam tu kan padahal rumah selang 3 buah rumah je.

Last week dia da kawin.Tahniah Ja!Tak sangka dia kawin dulu pada saya.Kalau ikutkan kegatalan masa kecik-kecik dulu, saya ni pas SPM terus kawin kot.Haha.Tapi rupanya tak ye.Saya lebih suka hati dengan sendiri macam sekarang.Nape ntah.Mungkin sebab hati tak terbuka lagi atau tak jupe lagi yang sesuai.Kikiki!

Ja..curik gambar ni kat fb die..sowie..

Saya ada seorang cousin yang muda dari saya.Anak mak long.Dia ada kakak yang sebaya dengan saya.Dan seorang lagi yang lagi tua pada saya.Dua-dua kakak die pun belum kawin lagi.Adik dia pulak da bertunang baru ni.Ni yang tetiba rasa cam nak wat club gadis-gadis singlet nih!Pape pun, tahniah pada mereka-mereka yang dah tie the knot.Alhamdulillah cepat jodoh mereka.Saya?Sabo je la..



dengan nina bride-to-be

kami sepupu

Pok rasid dan anak-anak sedara
Saya doakan sume orang berbahagia =)

yours truly,
dyawithluv


2 comments:

BzzKarat™ on February 16, 2011 at 1:57 AM said...

tak lama agi neh~ huhu...

Hidayah Deiya Aledruce on February 16, 2011 at 10:42 AM said...

sabo je la..hihi!

Post a Comment

 

Secrets of Life Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez