Wednesday, January 19, 2011

Maafkan saya

Posted by Hidayah Deiya Aledruce at 8:59 AM
Maafkan saya blog, saya da lama tak update kamu.Bukan sengaja tapi tindakan tanpa sedar dan luar kawal. Merapu di awal pengenalan, saya tak sibuk sangat tapi kepayahan untuk tembus ke internet pabila berada di bilik buat jadi malas nak update. Sudahnya saya mencongok depan lappy mengadap cerita korea.Hehe.

Perasan tak entry bawah ni takde hari Rabu punya gambar. Hari khamis memang takde gambar sebab takde class.Yihaa!!


black and white

Hari ni pun hari Rabu gak. Hitam putih cam biasa dan mungkin akan diupload gambarnya minggu depan jugak sebab gambar yang atas ni pun amik masa seminggu nak upload.Haha!

Oh nak cakap cerita Marry Me, Mary da abis kan kat KBS. Saya pulak masih ada 2 episode left. Tak sabar nak abiskan.Banyak lagi cerita tengah beratur untuk ditonton.Errkk..Maksud saya, saya sibuk dengan pengajian lepas ni..Cett!



Saya suka budak pempuan yang jadi Mary ni sebab saya rasa dia comel dan since dia berlakon dalam Autumn in My Heart lagi. Remember that girl yang menangis-nangis bila ditinggal mak ayah dia yang sebenarnya bukan mak ayah kandung dia?Pastu suka jugak dalam My Little Bride. Muka innocent je. Patu lagi satu saya rasa muka dia macam muka anak sedara saya. Haha!Ok jangan annoying.Muka anak sedara saya Chinese look dan bukan macam saya.Kikiki..


ni Afiqah dan Faez


Pagi ni saya bangun awal sebab class pukul 8. Menapak ke kereta kawan saya dan menapak naik ke tingkat 3 bangunan Fuha ni untuk online je. Class takde dan akan diganti pada minggu depan. Huu!Sejuk ni dalam legal clinic ni. Ingat doktor je ada clinic?Hihi.

Ok la till next update!Bye love =)

yours truly,
dyawithluv

0 comments:

Post a Comment

 

Secrets of Life Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez