Friday, December 10, 2010

SS501

Posted by Hidayah Deiya Aledruce at 9:30 PM
Hye all..

Mekasih sebab datang blog saya!Kalau dulu susah nak tengok ada orang tinggalkan something untuk saya kat shoutbox tu tapi sekarang ada aje..Ohh saya suka!Serius saya suka!Kalau boleh selalu la datang ye!Maaf la ye kalau bila datang tu rasa cam content blog ni kurang menarik.I just started.Masih tercari-cari apa yang sesuai nak dimerepekkan.Yang penting, kedatangan kamu semua buat saya rasa nak berblog selalu. Tapi tu la kadang-kadang tak de idea. Kalau tengah duk tengok tv ke dalam kereta ke kat kedai ke ada je idea nak tulis apa. Tiba time tercongok depan laptop ni jari stuck tak bergerak sebab tak tau nak tekan huruf apa.Last-last yang saya hadap adalah youtube.Memanjang!

Dari semalam tak boleh nak download video guna youtube downloader tu.Hangin pulak rasa. Yela kalau kat hostel tu asyik datang je rasa nak download tu la nak download ni la. Halih-halih da dapat internet laju ni tak boleh pulak. Dah la tu asyik duk install uninstall pastu download downloader tu 3 ke 4 kali. Hampagas tak jadi jugak! Mujur ada sedikit kebijakan nak cari downloader lain. Sekarang dah boleh dah download tapi lambat ya ampun!Sabo je la.Walau bagaimana pun nasib baik la masih boleh kalau tak siapa lagi yang akan terkecewa kalau bukan saya!

Apa yang bersemangat sangat nak download tu hah?!


ini dia SS501

ini yang saya punya suka!

Dengar cerita they all nak buat comeback this 2011. Just wait and see ya K-Pop Addicts!


yours truly,
dyawithluv

0 comments:

Post a Comment

 

Secrets of Life Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez