Saturday, January 1, 2011

Majlis kahwin itu cantik

Posted by Hidayah Deiya Aledruce at 3:49 PM
Salam..

Bagaimana dengan hari pertama di tahun yang baru?Semoga ok2 je eh..Just came back from my friend's wedding!Bestnye kahwin.Saya suka majlis kawin..Beautiful.Kan?Dengan baju pengantin, hantaran, pelamin..Uuuu sweet.Bukan kah disitu terdapat unsur-unsur ala-ala tak sabar nak kawin.Hehe..

My friend ni nama dia Jamilah Wahab.Nama ayah sama.Tapi orang yang berbeza. Kawan masa sekolah rendah.Last sekali jumpa masa darjah 6 dulu la. See lama giler tak jumpa.Sib baik ada facebook yang connect sume dak2 time sekolah rendah dulu. Senyap sunyi je dia ni.Cantik dan ayu orangnya tetibe one day dia tag satu event kat pesbuk. Tengok2 nak kawin dah sorang lagi kawan aku.

Kat rumah pengantin ni terjadi la jejak kasih dengan kawan2 sekolah rendah dan menengah. Azenah, kawan sekolah rendah maintain je pastu Tuan Nurul, kawan sekolah menengah siap bawak anak lagi occay!Comel sangat anak dia tapi tak snap gambar pun.Tak tau la lagi bila nak jumpa si kecil yang sangat cute tu. Mungkin nanti bawak anak saya sekali jumpa dia.Opps!terberangan secara berlebihan.Hehe.

Di samping kita orang je yang jadi geng yang attend wedding ni, secara tetibe kita orang jadi penting.Kikiki. Macam mana nak jadi penting?Jadi la orang yang menyambut hantaran dari pihak lelaki dan mengiringi pengantin perempuan waktu pengantin lelaki bertandang.Satu dapat masuk dalam gambar secara tak sengaja dan dua boleh buat seolah-olah sesi fotografi sebab macam tak sedar gitu orang amik gambar. Padahal saja buat-buat macam kandid.Fuhh!Hantaran pulak cantik..Tinggi2 sume.Risau gak waktu nak sambut tu sebab hantaran dia tinggi dan takut sambut tu dengan kadar tak balance. Tapi sebab semi pro kan so sume selamat dan lancar =)



Satu benda lagi saya nak share dengan anda, anda dan anda ialah benda kat bawah ni.Hehe.

100 Posts, last published on Dec 31, 2010 – View Blog View Blog in New Window

Serius semalam tak sedar pun on 31 Disember 2010 saya akan post entry yang ke 100.Ngeh2!Kalau namanya takdir kita tak payah nak merancang.Hehe. Ingat kita merancang Tuhan yang menentukan.

yours truly,
dyawithluv

0 comments:

Post a Comment

 

Secrets of Life Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez