Thursday, October 14, 2010

Tanpa..

Posted by Hidayah Deiya Aledruce at 8:26 PM
salam u olls..
how is everybody?
boleh tak bayangkan seminggu tanpa internet??saya melaluinya dengan sabar..huhu..unisza oh unisza..sampai ati tau wat kami pelajar2 yang innocent ni cam tu..xleh nak online fb..xleh nak cari bahan2 wat assignment..xde line wi-fi baru sedar diri nak wt assignment..ms ada fb-ing 24 jam..padan muke sape?sendiri jawab la..haha!!

skang ni cm bese la..i'm home!!hehe..abah menyambut kepulangan saya dengan berkata "lamenye tak tengok anak abah"..sape tak terharu memang tade perasaan kasih sayang la..saya sayang abah saya =)..walau ape pun yang terjadi saya bersyukur kerana dihargai..terima kasih..

td ms on the way balik umah saya terperangkap dalam kesesakan lalulintas..cam tak caye kan?say duk kuala berang je pun..bayangkan la dr k.trg nak blik k.berang..bkn mcm dr gombak nak balik bkt jalil eh..jalan kampung je..xpenah jammed..tadi rupe2nye ada eksiden..innalillahhiwainnailahirajiun..kesian org tu..rsnye die naik motor sbb ms sy lalu tu ada sebijik motor kat situ..tp motor tu tegak je..ke motor polis yg tgh jaga kat situ?entah la..tapi body victim tu kt tgh jalan la..tutup ngn kain putih..kat kain tu ada byk darah..oo mujur saya bukan jenis mabuk darah (mungkin sy ptt amik medic dlu kn instead of law..hihi)..pastu ada polis2 berdiri kat keliling dia..takut gk rs..smg Allah merahmati rohnya kalau die Islam la..tp rsnye Islam sbb kat kg kitaorg ni tak ramai non-muslim..

ermm tu je la..len kali plak..nati cite byk2 len kali xtau nak tulis pe plak..till next time..lotsalove =)..

yours truly,
dyawithluv

0 comments:

Post a Comment

 

Secrets of Life Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez