Monday, October 18, 2010

Posted by Hidayah Deiya Aledruce at 12:04 PM
salam olls..
sejukkkkkk!!!!!!hihi..
pagi tadi bangun2 je rasa sejuk sangat..pastu cam berkabus2 gitu kat luar..air sejukkk giler..ok bleh bayangkan betapa sejuknye?hihi..

skang da bulan 10..patutnye kat terengganu ni da masuk musim winter a.k.a tengkujuh..bak kate timb menteri kpt dulu, datuk idris harun, terengganu ni cm london akhir2 tahun..hihi..ok bukan winter la saya je yang hiperbola..musim hujan la dengan kata mudah..buat anda yang tak tau, ble tiba musim tengkujuh ni hujan non-stop..kejap lebat kejap slow..kejap gelap kejap terang..whoaa...bleh bayangkan?sangat best untuk tido..cara pemakanan juga berubah ye..anda akan suka makan2 sup..tom yam..hihi..nasi+sup@tomyam+telur dadar=sedapnye..baik sekarang saya lapo..


rasa sejuk x tgk ni?cm tu la perasaan saya kat sini..

class kul 8 td telah saya attend dgn jayanye..mujur class start kul 830 pagi..sempat la juga berfikir nak gi ke tanak..hihi..akhirnya saya pegi..walaupun saya malas..pengakuan jujur ikhlas dari hati..

berita baik utk hari ni class petang ni tade..huhu!!dalam cuaca yang sangat menenangkan ini bukankah tido dengan nyenyaknya akan berlaku?huhu!!i luv it..errkkkkk...esok test cpc!!!!!tak baca lagi nih..ok2 nati saya baca..kot nati xleh jwb..nyesal..

gonna stop la dulu..see ya =)

yours truly,
dyawithluv

0 comments:

Post a Comment

 

Secrets of Life Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez