Sunday, June 27, 2010

Kawan Baik Saya Kawin~~~

Posted by Hidayah Deiya Aledruce at 1:38 AM
kawan2 saya ramai yang da kawin tapi ni la kenduri kawin pertama yang saya hadiri..yang sebelum ni semuanya cuma mampu mengirim ucapan tahniah..saya sangat gembira..saya mendoakan kebahagian dan kesejahteraan rumah tangga kawan2 saya..




seminggu sebelum majlis saya da berada kat kampung kawan saya tu..kawan saya nama balkish..dia adalah classmate saya masa buat diploma dulu..sebenarnya da 2 minggu kot dia bergelar isteri tapi saya baru nak buat entry ni sebab saya tak tau macam mana nak mula menulis pasal wedding dia..hehe..yang saya tau dia da buat saya rasa macam nak kawin jugak..hihi!!



wedding tu sangat indah..balkish sangat cantik..dalam hati tetiba ada taman..haha!!
tak sabar rasanya nak tunggu wedding kawan2 baik saya yang lain..hehe..semestinya ianya juga akan menjadi sebuah majlis perkahwinan yang indah untuk diingati =)



untuk balkish & caen, saya doakan semoga kamu berdua bahagia dunia & akhirat ye..cepat2 dapat baby

yours truly,
dyawithluv

3 comments:

Izzati Redzuan on June 27, 2010 at 12:05 PM said...

sy pn x sbr nk tggu k.dya kawen...hehehe;)

Hidayah Deiya Aledruce on June 28, 2010 at 1:51 AM said...

huhu..kakdya lg xsabo ton..gatal la plak..hihi!!

Balkish Sani on July 15, 2010 at 9:25 AM said...

thanks a lot dya sbb sudi membantu & memeriahkan wedding saya....saya sgt syg awak...saya sentiasa doakan awak akn sentiasa bahagia & gembira....

Post a Comment

 

Secrets of Life Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez