Saturday, May 22, 2010

semalam dan hari ini

Posted by Hidayah Deiya Aledruce at 2:18 PM
guess what???haha..baru bangun tido..bleh tak anak dara baru bangun time camni??ehh sungguh tak sopan ye di situ..haha..ala bukan apa semlm kan naik bus so tak leh tido la..siap sakit kaki lagi tu waktu dalam bus..nak betulkan seat pun tak reti..cam ne..haha..

now i'm in kL..at my brother's house..me and my sis naik bus kul 8.45 mlm td kat koberang.. cube teka kite org smpi kL kul bape??3 pagi hoccay..haha..cam pelesit kot pakcik bus tu bwk bus..laju giler..patut la ak rasa cam kedepan2 je bus tu..haha..mmg la ke depan2 klu asik kebelakang mmg xsmpi la plak kan..

perjalanan cam bese je..tade pape yg menarik dan tade pape yg luar bese..sume under control..kan smpi kul 3 pagi kn kul 5 lebih br abg smpi..waktu call die still tdo..of cos la..kul 3 pagi tu..tp klu ak kt umah kt kg tu kul 3 tu tgh online..muahahahahaha...

then smpi2 umah die duk kejap je terus azan subuh..so dibimbangi ak akan tak bangun kalau tdo dlu ak terus la solat subuh dlu..dan tanpa ku sangka ak xdpt melelapkan mata dengan jayanya..pelik ni..ohh mungkin sbb tukar tempat tdo kot..hehe..mungkin2..pastu time ble terlelap pun da xsedo..hehe..yess berjaya!!

tgh2 tdo tibe 2 terjaga..terdgr suare kecik plus pelat ckp "mandi olam" (mandi kolam).. beberapa kali..haha..ak tergelak sorang..bukan dlm tdo sbb mmg da terjaga..seperti yg dijangka suare faez la tu..haha..my one n only nephew..klako..awal kot die bangun..my bro is going to melaka today for some event..company event..he's part of the organizer..pastu ak tdo balik..haha..sangat best..dan sekarang tgh type2 posting..sangat lapo r..hehe..ok till next time..adios~~~~

yours truly,
dyawithluv

0 comments:

Post a Comment

 

Secrets of Life Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez