Monday, February 21, 2011

Sekali lagi maaf

Posted by Hidayah Deiya Aledruce at 11:26 AM
Assalamualaikum w.b.t...
Maafkan saya blog saya da lama tak update awak.Macam mana nak hapdet kalau asal klik google chrome  asik webpage not found.Tak tau la apa nak jadi dengan wi fi unisza ni. Memanjang begitu.terputus hubungan dengan alam maya yang luas ni.

Disebabkan itu juga, da lame saya tak berjalan dari satu blog ke blog yang lain. Da lame tak jupe dengan orang-orang menarik di alam maya.Hehe.TAPI....

Tapi saya da jupe orang menarik di alam nyata. Last saturday, Unisza jadi host untuk Tan Sri Harun M. Hashim National Client Consultation 2011.Sume law school kat Malaysia ni hantar wakil untuk client consultation. Ramai orang datang.Wat market sikit.Hehe..

Sejak-sejak bersara dari dunia mooting ni da lame tak gi bertanding kat law school lain.Sib baik sem ni Unisza jadi host NCC 2011 ni.Boleh jugak bukak mata tengok-tengok budak law u lain.Kiki!Seperti biasa, kita usha budak melayu yang comel2 dulu.Alamak sombong siott!Nyampah!Tapi ada gak yang sweet2..Hihi..Pastu meh kita jeling2 budak cina yang cute pulak.Mekasih senyum kat saya!Hihi!

Adik saya bagi tau semalam Super Junior nak datang Malaysia ye 19/3 ni?Omo2! Cam mane ni?Saya tak leh hari tu.Saya ada keje lain.=(

Maybe next time eh Siwon and Kyuhyun!


Banyak ni sebenarnya nak cite tapi sebab sekarang ni ala-ala bizi gitu, setakat ini dulu hapdet hari ini.

Bye sayang =)

yours truly,
dyawithluv

2 comments:

Anonymous said...

dear dya....
ko nk tau tiket konsert SJ ni almost rm300 tau...
dlu aku ngn ajai memg brangan nk g...
tp disebabkan tiket tidak begitu memberangsangkan poket trus xjd...
lg 1 kne booking awal tu....
huhuhuhu....
ko dr dlu xabis2 usha bdk2 chumel eh....
huhuhuhu

Hidayah Deiya Aledruce on February 23, 2011 at 9:32 AM said...

dear kish,
tu la psl tp adik ak kate pling murah rm100 tp ak rs for sure tmpt tak best..ntah skang ada tiket lagi ke x..besenye diorg ni br je bukak jual tiket 10 minit terus abis..
anyway, selagi ak tak dpt yg cumel2 tu selagi tu ak usha..haha!
maybe next time diorg dtg kite leh g sesame..lg pn ko skang tak leh gk kn..hihi..gitau ajai simpan duit..thn dpn diorg dtg kite g..hihi..

Post a Comment

 

Secrets of Life Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez