Thursday, October 7, 2010

Lama Tak Jumpa..

Posted by Hidayah Deiya Aledruce at 9:42 PM
assalamualaikum wbt..
lamenye xupdet..bukan xmau tapi capaian internet tidak memuaskan so tak dpt la nk mengupdetkan blog ni..kalau kate blog ni cam sebuah bilik ada gak ni bilik ni bersawang cam bilik lama kena tinggal..owh tidak kesian blog saya..jadi creepy cam umah misteri..haha!!

hari ni baru rasa cam pelajar setelah hampir sebulan tak belajar..busy kan saya?hehe..seminggu sebelum raya da balik umah..seminggu lepas raya gi sabah..seminggu kat sabah..balik campus banyak class cancel sebab satu fakulti busy dengan NCCL 2010..khamis lepas gi institut sosial malaysia sbb Fuha buat collaboration dgn ISM utk organize event ni..3 hari fakulti tutup..semua org dari Dekan sampai kerani gi sana..seramai 13 org pelajar juga telah dgn rela hati menjadi ahli jom kalut@ AJK..termasuklah saya ye..tapi kitaorg tak kalut pun..pape hal relax jek..haha!!

ari isnin balik unisza..ari selasa class sir amin tade..mksdnye 2 class cancel..itu suda bgs..(betapa rajinnye)..class sir bell ada tp disebabkan kepenatan saya telah dengan innocentnye absent..hihi..pastu tengah ari balik umah..pagi rabu gi hostel balik..kamis g class cam bese dan saya rasa seolah2 semester baru bermula..hihi..bleh tak cam tu?sungguh tak sopan ok..orang da nak xm saya masih tak berapa nak sedar lagi..adehh..parok2..

sekarang saya di duduk di hadapan laptop saya mengupdet blog..kali ni tade gmbo sbb gmbo nccl tak amik lagi dgn pihak2 berkenaan..till next time..c ya =)..take care everybody..

yours truly,
dyawithluv

0 comments:

Post a Comment

 

Secrets of Life Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez