Monday, May 17, 2010

cerita hari 16 mei 2010

Posted by Hidayah Deiya Aledruce at 3:52 AM
jam sudah pukul 3.53 am..maknanye hari baru sudah bermula..16 mei yang cukup bermakna itu sudah pun ditinggalkan..hari ni 17 mei 2010..hari semalam saya tinggalkan dengan perasaan yg bercampur baur..ada gembira, sedih,geram dan macam lagi la..

tak sangka plak 16 mei ni akan jadi tarikh lahir blog saya..hehe..saya gembira..saya rasa rajin nak menulis..smg kerajinan saya akan berkekalan..hihi..rasanya macam banyak benda yang dicerita tp tatau macam mana nak start..xpe la..cite lain simpan dlu ea..saya nak cite nape saya sedih semlm..

saya ada sorang kawan..saya sayang die seperti kawan2 yang lain juga..seseorang yang boleh saya katakan sebagai orang yang kenal dan tau diri saya. tp semlm die telah mengatakan sesuatu yang tak dapat saya terima..saya teringat2 ape yang die katekan..saya tatau ape niat die tp saya anggap die hanya bergurau sbb kami klu bergurau mmg cm lupe daratan kot..haha!!

tp tatau la nape hari ni saya sensitif sikit..pujuk hati sendiri utk menganggap kate2nye itu hanya satu gurauan..kalau pun die sebenarnye serius saya tanak amik tau kerana saya masih lagi tak percaya die kate cam tu kat saya..owh saya sangat sedih..

walau bagaimana pun, hari ni jd ceria sbb adik saya ajar saya buat blog..haha..saya sangat gembira..saya mmg xde keje pn asik online je..start dari hari ni saya ada benda baru nk wt..yihaaaa!!!

sekarang saya masih di depan lappy saya sedang berblog..haha..cm xcaye jek..ok2..ini realiti bkn fantasi..haha..owh saya sedang dengar lagu amr diab..tamalli ma'ak..mlm semlm shahir af8 nyanyi kat konsert..saya sgt suke sbb sy suke shahir yg pemalu (at least skang ni die ala2 shy lagi), sy suke lagu tamalli ma'ak n sy ske amr diab..hehe..ni la kot lagu arab 1st saya minat (credit kpd abg ipar sy, abg mie sbb bg sy cd lagu2 arab dlu)..hehe..

ok la sampai situ la dlu utk kali ni..

yours truly,
dyawithluv

0 comments:

Post a Comment

 

Secrets of Life Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez